04 november 2012

Odlična sobotna tekma

V soboto sem imel tekmo v Mirnu, kjer sem že pred tekmo vedel da bo rezultat visok vendar sem se vseeno potrudil po najboljših močeh. Končni rezultat je bil 0:11. V igro sem vstopil v 32 minuti (polčas je dolg 35min), in že dve minuti zatem se zadel gol za rezultat 0:5, asistenco je prispeval Danijel Šturm. Tako se je končal prvi polčas.
Dve minuti po pričetku drugega polčasa sem zadel še en zadetek, tako da je bil rezultat 0:6. Ponovno sem zadel za 0:8 v 51 min po podaji Aljaža Kurinčiča. Dve minuti kasneje pa sem dosegel še en zadetek za rezultat 0:9. V 60 min pa se še prispeval asistenco Aljažu Kurinčiču za rezultat 0:10.
Tako sem v letošnji sezoni zadel že 6-krat. Čestitam Aljažu za svoj prvi gol v naši ekipi želim mu še veliko zadetkov vnaprej. To je bila moja najuspešnejša tekma do zdaj, saj sem zadel 4x in naredil eno asistenco.


Ni komentarjev:

Objavite komentar