05 junij 2013

Atletsko tekmovanje

Danes smo imeli v šoli mnogoboj iz atletike. Z svojimi rezultati sem zelo zadovoljen, kakšen bo pa končni rezultat bom pa izvedel jutri.

Na začetku smo imeli tek na 60 metrov. Tekel sem nad pričakovanji, saj je moj najboljši rezultat do zdaj bil 8.5 sekund. Zdaj pa sem svoj rezultat izbolšal za 0,4 sekunde torej sem tekel 8,1 sekund. O drugih nebi zato ker je učitelj štopal čist mimo in nevem kako je možno da nekdo ki je zelo počasnejši od mene teče 0,1 sekundo hitrejše O.o ni logike.

Nato smo šli skakati v višino. Do višine 1,30m sem skakal brez problemou. Izpadel pa sem pri 1,39. Pomojem mnenju je to soliden rezultat vendar bi lahko skočil več.

Tretja disciplina je bila met vortexa. Na začetku sem mislil da ga bom vrgel samo okoli 30m a se je izkazalo drugače, poletel je celih 50 metrou in tako sem pristal na četrtem mestu.

In kot zadnja moja najuspešnejša disciplina je bila tek na 1000m. Na začetku sem se zelo zapodiu, še sreča da sem se saj me je v zadnjih korakih pred ciljem skoraj prehitel drugi tekmovallec a sem ga useeno prehitel za 2 sekundi in tako osvojil prvo mesto.

Ni komentarjev:

Objavite komentar