23 februar 2015

Igre in podobno

Helou ;) spet jest! :)
Malo mi je dolgčas pa sem se odločil da bom prišel kaj napisat na moj blog. Le kaj, se sprašujem. Če me spomin ne vara še nisem pisal o igrah. Ja prav ste prebrali. Igrah. Takih in drugačnih.

Začel bom z igrami, ki jih nažalost danes igra skoraj vsa mladina. Seveda se hvalabogu najdejo izjeme med njimi ampak večina jih igra, to so igre na telefonu. Velikokrat so take igre zelo nadležne vsaj za mimojdoče, ki vidijo kako so vsi zagreti v svoje telefone in gledajo v svoj ekran, ne da bi videli koga, ki je zraven njih in znjim podebatiral. Razumem če si doma, nimaš kaj za delat in greš na telefon malo na igrico vendar žal je pa to malo preveč da si po cele dneve na telefonu in igraš igrice. Dobro naj bo to to za telefone :P

Naslednje igre so računalniške. Te so že malo bolj napredne po večini in jih ponavadi ne moreš igrati cel dan. Priznam tudi sam igram te, vendar do neke mere. Tudi sam začutim gdaj je že malo preveč in bi moral it počivat ali pa kaj drugega delat vendar pri takih rečeh hitro pride do pretiravanja in so ljudje po cele dneve za računalniki in raznimi konzolami in jih dobesedno ni nič vn iz hiše samo za to, da bi igrali igrice. To žal ni za nikamor.

Za igre na srečo ne bom kaj preveč razgrabljal, saj nevem točno kako je stem. Če imaš srečo imaš če ne pa žal ne. Slišal pa sem da ko enkrat začneš malo bolj redno težko končaš.

In nazadnje so ponavadi meni najljubše oz. najzabavnejše družabne igre. Ko se zbereš vsaj jaz ponavadi z družino in na mizo vržeš kakšno družabno igro mi je občutek zelo uredu saj se med igro pogovarjaš, zabavaš pa še ne rabiš kakšnih aparatov za igranje. Čas hitro mine, ti pa uživaš z prijatelji ali družino. Kaj ni lepo?

Katere igre imate pa vi najraje? ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar